Werkwijze

Scrum: stapsgewijs werken en effectief communiceren

Vroeger ging men gewoon met de klant zitten onder genot van een cappuccino en dan schreef je eventjes op een vergeeld kladblok wie wat ging doen. Nu is dat wel anders. Wij werken volgens de scrum methode, wat betekent dat we in sprints werken en regelmatig contactmomenten met de klant hebben. Zo peilen we of we nog op één lijn zitten en hoe we het beste verder kunnen.

Onze vier stappen

Eigenlijk is onze aanpak heel simpel. We gaan in overleg met jou, de opdrachtgever. Wat is het probleem? Wat wil je precies? Vervolgens doen we een analyse op de werkvloer om het met onze eigen ogen te zien. Op die manier kunnen we vaststellen wat de vraag exact is en wat er nodig is om met de beste oplossing te komen. Dit leggen we vast in een voorstel. Vanaf daar begint de pret en werken we dus in sprints. Elke paar weken leveren we iets op en hebben we uitvoerig contact om te checken of het allemaal nog klopt. Uiteindelijk bouwen we een geweldig, geautomatiseerd proces.

Passen en meten: wij leveren maatwerk

Wat is het verschil tussen Primark-schoenen en Napoli Shoes (handgemaakte, gepersonaliseerde Italiaanse leren schoenen van topkwaliteit)? Waarom haal je meer voldoening uit een zelfontworpen en zelfgebouwd huis dan uit een kant-en-klare woning? Omdat maatwerk nu eenmaal meer kwaliteit garandeert. Iedereen is uniek en heeft bepaalde wensen, behoeften en eigenschappen. Wij luisteren daar aandachtig naar en nemen alles mee in het voorstel en de uitwerking. Want op het gebied van automatisering bestaat er geen one-size-fits-all approach.

De vier pilaren van Tom-Webs werkwijze

Kwaliteit

Kwaliteit staat bij ons voorop en dit realiseren wij door de beste technieken en een team dat goedgeschoold, gemotiveerd en betrokken is. Onze software voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen en -wensen. En: afspraak is afspraak! Wij komen altijd ons woord na en zijn pas tevreden als jij dat ook bent, hoeveel tijd en moeite dit ook kost.

Passie

Onze passie voor automatisering en onze klanten vertaalt zich in onbegrensde betrokkenheid, een klantgerichte denk- en werkwijze, oprechte klantvriendelijkheid en sterke communicatieve vaardigheden. De klant staat bij ons voorop en wij werken met liefde aan elk project.

Continuïteit

Wij denken in lange termijnoplossingen en daarbij kan continuïteit niet ontbreken. Zo maken we gebruik van betrouwbare hosting en servers, waardoor jouw geautomatiseerde bedrijfsproces blijft werken. We onderhouden de software keurig, zodat je altijd kunt genieten van de beste versie.

Eerlijkheid

transparant communiceren vinden we belangrijk, zowel onderling als naar de klant toe. Gaat er iets niet helemaal goed of besluiten we om het anders aan te pakken? Je bent de eerste die het weet. Vertrouwen en eerlijkheid zorgen voor perfecte producten en dat is waar wij naar streven.